I´M BACK

Efter att ha varit på hemmaplan nu i två dagar känner jag mig hyffsat pigg. Hyffsat.
Barcelona var GRYMT och jag har haft en riktigt bra vecka tillsammans med Ida.
Vi har solat, badat, ätit sjuuukt god mat, druckit massa gott, sangria, dansat oss svettiga långt in på natten,
träffat massa roliga människor, sett otroligt mycket fint och intressant och ja, det har varit kung.

Nu har jag som sagt varit hemma sen i måndags och två veckor till har jag semester.
Vad jag ska göra? INGENTING. Det är så jävla skönt, jag bara lallar och sover.
Men mot helgen har jag lite planer, men det tar vi då.
Man känner att hösten är påväg, kallare i luften och kyligare vindar.
Men det gör inte så mycket, jag gillar hösten.

Emilie har börjat sitt nya jobb och jag är SÅ stolt över henne. Hon är så duktig!
Och snart åker jag ner till henne.
Igår, hade jag en riktig skitdag och var såååååhär nära på att kasta mig i bilen och köra ner.
Har aldrig saknat henne så mycket som nu och det känns som att det kommer bli en heeel del stockholmsbesök under hösten...

Hon har hållit bra ställning här på bloggen, Emilie.
Dock snackar hon om nått jävla springlopp hon Fanny och Pia ska springa.
Men lugn, jag ska inte! Jag ska göra allt som står i min makt för att detta inte ska bli någon träningsblogg,
så oroa er inte. Sen att jag är äckligt avis att de kan o ska springa en mil bara sådär är en annan femma...

Hej så länge!





Kommentarer
Postat av: stina;)

nice blogg ni har!!!;]<3



KRAM..

2011-08-11 @ 15:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0