ÄNTLIGEN

EN dator!!!!!
Är hemma i strand efter 10 h?????
Stannat på statoil och Ikea, därför det nog tog lite extra tid.
Ja nu äntligen är jag hemma i allafall.
Varit ute på en tur med mina kära Apostlahästar (benen) till vännäsby och tillbaka. 9 km.
HEJ
äter jätte god macka med skinka, mums- gratis är gott hemma hos föräldrarna.
mjaha, vad har hänt sen sist då...
ja inget speciellt. Levt livet i estockholm och.....NANANANNANANAN BOKAT EN RESA!!!
Åker till Nice (N - I - C - E ) i Frankrike nästa måndag (min kära chang syster som är så berest har ju redan varit där och ska få ge mig många bra tips, klubbar? restauranger? champangebarer?). Stannar där några nätter sedan åker vi över till Italien och en jätte mysig bergsby i norra Italien och efter de förmodligen ROm.
Återkommer med reseplanerna när dom är helt  klara.
Nu var det väl bara för mig att tack för mig .
FÖr övrigt...märks att det är vännäsdagarna i helgen då det ligger krossade glasflaskor längs vägen :(
trevlig?????

Kommentarer
Postat av: pia!

TANT SKICKA ETT SMS OM DETTA! MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-08 @ 23:11:45
Postat av: chang

aaah du är så smal älskling!!!

trevligt med en resa, ska ge er tips på ALLT i nice och ett litet ställe utanför, MUMMA.

hahahahahahaahhahaha slutar inte skratta åt att du typ fortfarande är på vännäsdagarna.



kul att stana på statiol, förstår att det försenade eran hemkomst...hehe finnt mycket att kika på på statiol.

2011-07-08 @ 23:43:43
Postat av: Hanna

riktigt underhållande blogg!=)

2011-07-09 @ 00:04:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Felicia

Fin blogg :)

2011-07-09 @ 00:50:04
URL: http://ffeliciat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0