Bada bada

Skitrolig helg IGEN. Aaaah även fast jag inte har semester har helgen levererat.
Fredag, jobba ööööver, hem o storhandla med Ida och sedan slå sig ner i värmen på balkongen med ost o kex, lite mer gotta samt ett glas rosé. Eller två...

Lördag, i hopp om sol styrde jag o syster mot havet, men molnen blev för många så vi slutade upp på bölesholmarna. Varmt o mysigt med picknick sedan GOGRILLAT i gubbis, hjälpte till lite med bygget och sedan kom Emilie från STRAND???? med cykel. Är ca 1 mil. Hon är verkligen min hurtigaste kompis.


Vi drack lite öl o surrade in på natten, sedan följde jag henne på cykel en bit hem.
Idag då? Jo KANONväder, packade in syskonen i bilen samt jycken och sedan bar det av mot Norrmjöle, min bästa strand. Emilie o Gustav kom och vi har haft en mycket trevlig och solig dag. Har tillomed bränt mig.




Enzo har simmat för första gången, lillgubben!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0