Helgen

Precis som Emilie nämner i inlägget nedan så blir det jääävulst jobbigt o skriva från ipaden, nog för att jag looooove it så får man smygont i händreN.
Men nu har jag min dator uppställd o redo att knappas på så nu kör vi!

Vi börjar med helgen då. I fredags tog jag semester och hela familjen drog ut till skeppsvik. Där väntade en helt underbart trevlig kväll med massor av god mat, jordgubbar och champagne, lekar och goa skratt.
Moster fyllde 40 och det är så sällan vi ses allihopen.
Tack för det familjen♥





 

Efter övernattning i fantastiskt fina rum i skeppsvik så brassade jag in till stan och hämtade min lilla hund som sovit borta hos en kompis för första gången. Gick hur bra som helst och det känns ju keeeul.

Efter det kom en fining och vi hade en världsmysig dag. Denna dag var även Mallans födelsedag så efter en middag hos min andra moster ute i Holmsund med hela familia så blev det parrrrty hemma hos mig!
Efter det en liten utgång och jag hade en RIKTIGT trevlig kväll med mina fina tjejor med respektive!


Fulla?????? hehehe









En lugn o fin söndag och jag är helnöjd!
I måndags var det jobb igen som vanligt efter en liten långhelg och nu jobbar jag endast dagtid fyra veckor framåt. Känns sådär lagomt kul men har hört att det ska va skitväder hela juli så peppar peppar, hehe.

Har bott hemma också nu några nätter. Lillasyster följde med moster o kusiner hem till Blekinge så jag har tagit över mitt gamla flickrum.
Är ganska mysigt faktiskt.

Gumman i Stockholm har varit sjuk några dar,
därav det dåliga bloggandet antar jag. (????)
Tror hon har fått geschwulst min lilla freundin!!



So long suckerssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa inläggetpå hela bloggen // chang

2011-07-07 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0