Casa de svedberg

gumman, så duktig som vikarierar för sin chef.
Själv lever man loppan i Sthlm. Kan inte fatta att jag har över en månads ledighet kvar? känns otroligt skönt faktiskt.

Nu har min Mor och Gustav just kommit hit till Stockholm. MED MIN DATOR!!!!! så nu blir det uppdateringar som hette duga, så länge datorn går...hehe

Tänkte jag börjar med en liten rundvisning i min MINI LÄGENHET !!!!!



VÄLKOMMEN IN...här bor jag, det här är min hall


till vänster ligger den lilla toan, har samma duschdraperi som i ume


min klädstång med vackra klänningar och nedanför massa skor



köksbordet och lite utsikt från fönstret

MEN DE COOOLASTE, just nu utanför mitt fönster är det fyra luftballonger...

fick en bild med datorn men flera med min kanon kamera, kanske laddar upp dem senare.



där ser ni två? fatta coolt att flyga över sthlm med luftballong...

Imorgon blir det gröna lund. uppdaterar mer sen. CIAO.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh klädstång med fina klänningar preciiiis som hos blondinbella<3

du är en sådan modegudinna gumman!!!fint köksbord förresten, vars kan man köpa ett sådant?

jo men det var jag o enzo som flög över stan, tänkte hälsa på men insåg att vi inte rymdes hos dig. miss you

2011-06-29 @ 22:40:16
URL: http://umesthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0