Godmorgon STOCKHOLM

är man pigg? SVAR: NEJ!!!!!!

somnade inte förens halv fyra i natt och blev väckt nu tio i nio.
Vaknade en gång av att Gustav skrattade i sömnen också...hmm det var kl 6 lite svårt att somna om efter det.

NU har jag klätt mig, startat kaffebryggaren och ska plocka fram lite frulle.

Blir goda bröd, skinka, gurka, youghurt med varma bär och juice. Gött ska det bli, har legat och längtat hela natten.

Har på mig nya jeansshort jag köpte igår, men VARFÖR ska jag alltid köpa shorts som de känns som att dom skär i i röven????????





Hör ikväll (om jag överlever karusellerna)

Om inte; min datorn ärver Anna (är snarare ett straff än ngt annat)
Min ipad...till GUSTAV SÅ KLART...som suttit med den sen han kom hit igår kväll...
Min iphone ärver emma så hon i fortsättningen kan blogga från jobbet som Chef också...


aja.....vi hörs!!!!


Kommentarer
Postat av: emma

YES jag fick ärva din bästa pryl!!!

snygga shorts också, men ÄNNU snyggare bakdel.

mmmmmmmm mmmmmm!!



ha en fantastisk dag min kära vän!! jag ska skriva lite ikväll, puss

2011-06-30 @ 11:04:00
URL: http://umesthlm.blogg.se/
Postat av: as

aahahahhahah aaaaaaah en dator till <3

2011-06-30 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0