Gokväll UMEÅ

Haft full rulle hela dan, så tänkte skriva några rader nu då Emilie ligger o spyr efter en dag på gröna lund.

Vad har hänt sen sist då?
Jo, förmiddagsjobb idag, KANONVÄDER VAAAA, direkt ut till gubbis för lunch och fika med min underbara familj, där även mormor och moster med familj befann sig.
Moster som fyller fyrtio och som håller i festen imorn, yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiha.
Sen titta på lillasyters match, inhandla lite nödvändigheter såsom ny bur till lilleman.
Han har bitit och slitit sönder den gamla, vilket litet monster jag har alltså.

Hursom, har grejat på i vanlig ordning hemma inför helgens bravader sedan kom Malin hit och höll mig sällskap.
En till som tyckte det var väldigt kul var Enzo, som helst ville sitta i soffan o slicka Malin ren i ansiktet.
Det tyckte hon va mysigt.
Men här var han lugn, han gillar ju kameran säger han.


























Sa jag förresten att jag har helg nu?? SKÖNT!!!!!!
Återkommer, natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha ja das sint Gut.

2011-07-01 @ 08:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0