Lär känna oss

Okej, här kommer stjärna nr 2. 
Emma Ulrica Sahlsten (född Sjögren) men blev bortgift när jag var ca 11 år. Bor i en lägga med min lilla hund, 
som jag lär leva resten av mitt liv med. Har varit vän med Emilie sedan vi föddes, ena en dag efter den andra.
Min far har varit nära vän med Emilies far i många många år och ja, de hade väl en knullkalender som de tajmade tillsammans.
Emilies och min vänskap har gått upp o ner såsom allt annat men den har ALDRIG varit obefintlig och jag skulle aldrig klara mig utan henne nu!!! 

  
Intressen: TRÄNING och kost och ÄTA.
Civilstatus: Ziiiingle

Du heter: Emma

Smeknamn: 
Salle

Låt som när du är ledsen sörjer till:
beror på vad jag sörjer

Beroende av:
 ciggaretter o tuggummi
 





Vad tror folk om dig?
  att jag är rik

 Stämmer det? ja jag kan tillomed ha en sådan här väckarklocka... inte alla som kan de







Vad får du oftast komplimanger för? mitt leende:)

Hur imponerar man på dig? genom att få mig att skratta

Brukar du skratta för dig själv? ja jag ofta för mig själv, speciellt åt/med Emilie

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "hur gåre med håre?"



Var bor du? 
 TEG, rätt sida om älven skulle jag säga

Trivs du där? I do!

Hur svarar du i mobilen? hej det är emma, men om bloggsyster ringer svarar jag oftast madame eller hello

Vem ringde du senast?
Emilie Svedberg

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "jaa det går jättebra, synd att den inte fanns"



Antal timmar sömn inatt: 7 h

Sov du ensam:
nej enzo sov nedanför sängen




Brukar du komma i tid: ja, alltid.



Hur känner du dig nu:
  Glad, hungrig

Vanligaste färg på dina kläder: 
Svart, vit eller beige

Vad tycker du om fötter: äckligt 


Vad saknar du: solen o värmen just nu

Hade du en bra kväll igår:
 hade himla mysigt med min älskade syster!!



Favorit dryck på morgonen: 
kaffe, blir inge bra annars 


När brukar du oftast gå och lägga dig: sover sällan

Är du blyg? JA




Sysslar du med någon idrott:
 väldigt många faktiskt, spelar fotboll och innebandy i sörfors samt tävlingsrider åt SURF. Gymmar och springer även på fritiden. 


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
J A

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: stå o kissa


Är du nöjd med ditt liv: less is more


Är du bortskämd:
Nej, har jobbat väldigt hårt för ALLTING själv. (behåller föregåendes svar iomed att vi båda vet hur det är att vara självständiga och INTE bortskämda snorungar. Vi tvättar o diskar själva)

 

Vad gör du i morgon: har möten och MYSER med en fining

Vad är det värsta du vet?
lögner

Har du bra vänner och äkta vänskap?
JA



Vad är det finaste du fått?
Min familj, mina vänner och av mig själv - MIN HUND.




En speciell dag du minns: Studenten






Du samlar på: kapsyler från ölflaskor

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Alltid Emilie Svedberg

När grät du senast: igår när jag såg på little fockers med stina

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa





Vill du gifta dig: Absolut 

Vill du ha barn: MINST två

Är du musikalisk? Ja, får ofta förfrågningar att sjunga på dop, bröllop osv.


Vad dricker du helst när du är törstig:
En bärs, helst chang


Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja<3


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja för många gånger


Biter du på naglarna: 
Ja, får ofta höra att jag har mulliga killfingrar o korta obefintliga naglar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0