Emmas helg

Så himla gulligt av er att tjata på mig att jag ska skriva mer:):)
Hur som, RIHANNA i tisdags, tur kanske man kan säga att vi hade.
Det var GRYMT!!!!!!! Går inte att beskriva med ord hur bra, stort, sexigt, underbart kul det var!!
Supermysig tripp med lillasyster med shopping o ba mys.

I helgen har jag varit ledig, har två jobbhelger framför mig nu så passade på att vara extra bakis både igår och idag.

Gott vin, champagnemys samt en massa öl och dubbel förfest igår!
Drog hem när jag hade som roligast, oklart varför men var i bra form!
Idag har jag ätit, sett film o ätit lite till.

Nu ska jag cykla på ica, köpa dipp o grönsaker och COLA sen se EMA.

Va gör nirååååååååå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0