TILL EMILIE

Okej, såhär är det. Vi skaffade den här bloggen för varandras skull, för att jag skulle kunna få se o läsa vad som händer nere i stockholm och Emilie skulle få se vad som händer här hemma.
MEN, eftersom att jag och Emilie pratar i telefon i snitt ja fem gånger per dag så vet vi i princip allt.
Vi mms:ar osv.
MEN, efter att vi behövt gå på socialbidrag efter att telefonräkningarna kom så har vi nu beslutat att alla bilder och nästan allt som händer kommer tas upp här.


Sååå, jag börjar med att visa dig min hall gumman, har ju köpt en ny matta som du velat se så länge!
En riktig färgklick skulle jag säga. Ser du att fågelburen kommit upp också??






Inte så mycket har hänt sedan yam yam inlägget, förutom att vi har ätit lite mer typ.
Nu ska jag se idol på tv4play iomed att jag jobbar kväll hela veckan. Så igår missade jag BÅDE idol
och ensam mamma...hmmmmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0