MIDNATTSLOPPET



Så var det klart! MIDNATTSLOPPET 2011 !

mitt första lopp, var så nervös innan att jag fick alla möjliga symptom.

Bland annat nässelutslag??? också blev jag jätte bajsnödig....fast det kan ju Emma gumman intyga att det inte är så vanligt....haha efter vår resa??

Hur som helst vi sprang, det var otroligt jobbigt! mycket uppför och mycket folk! riktigt mycket folk!

Det var ungefär 24 000 människor som sprang.

Dvs. nästan 1/4 av Umeås befolkning.

Hursom helst, loppet gick bra. Kände mig nöjd just efteråt men i efterhand tycker man ju alltid att man kunde sprunigt lite mer, eller sprungit lite snabbare i slutet. Men svårt att veta då man aldrig sprunigt förr hur mycket man kan ta ut sig.

På kvällen efteråt skulle vi gå ut, men vi kom inte in till stan förens efter 2 så de hela slutade med en subway macka med Jonathan, Micke och Olov !

Kom i säng riktit sent, kring halv sex tiden och gick upp halv tio.

NU ska vi ut på stan och shoppa lite !


Vi hörs!!!!!!



Kom på 1532 plats utav......24 000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0