YEEEYYY

Tjabba tjena hallå! nu har det varit slött med uppdatering från både min och Emmas sida.

Hursom helst, en lite uppdatering sen sist.

- Började jobba i måndags.
- kört ett pass i veckan - kettelbells.
- blivit förkyld (satans piss)
- varit trött
- varit på ikea

var väl ungefär det.

I helgen väntar dock massa kul .

Pia och Fanny kommer hit för att springa MIDNATTSLOPPET!!!!!! + massa annat kul. Som tex, shopping, god mat, umgås och PARTY :D yiiiahoooo!

Som ni vet kommer ju jag jobba som säljare. Ungefär som mitt tidigare jobb fast här kommer jag även besöka företag och sälja annonserings lösningar på eniro.se

Hur som helst, idag. Prövade ringa ETT samtal, bara för skojs skull. Ville se hur kunderna reagerade osv.

OCH VET NI? på det samtalet, mitt första och enda samtal så säljer jag!!!!!!!!!!!

kul kul !


Nä nu ska jag ta och göra något vettigt, typ som att forstätta läsa min underbara bok. En shopaholics bekännelser ! sista boken nu !


puss på er och ha en underbar helg! kommer nog uppdatera ngt i helgen...kanske loppresultat !

CHANG ? vad händer i helgen?


Kommentarer
Postat av: lina

klart du sålde på första samtalet, du är ju grym. :]



saknar dig med, får fan planera in en stockholmsresa. blivit för lite bumpande på slutet. :D puss! bra placering i midnattsloppet också!

2011-08-14 @ 21:04:58
URL: http://akrostikon.blogg.se/
Postat av: lina

klart du sålde på första samtalet, du är ju grym. :]



saknar dig med, får fan planera in en stockholmsresa. blivit för lite bumpande på slutet. :D puss! bra placering i midnattsloppet också!

2011-08-14 @ 21:05:08
URL: http://akrostikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0