Att göra en pudel...

Det är dagar som denna man blir liiite avis på de som har semester, men jag är en sån här som gillar att spara det bästa till sist. Så när ni alla andra börjar knega igen så tar jag o Ida flyget till Barcaaaaaaaaaaaa o leker.

Men, det är inte semester än vilket innebär massvis (känns det som) jobb och lite fix här hemma.
Ikväll är första kvällen på över en vecka jag inte har något inplanerat som innebär att lämna lägenheten.
Dock har jag tusen saker att göra här hemma men det sker inom stängda dörrar.
Eller nä, inte det heller. Är så satans varmt här så allt står öppet.


Nu ska jag slänga i mig lite ungspannkaka med äpple o kanel, sen ska jag ge mig på att klippa Enzo.
Förslag på frisyr??










NÄÄÄÄ BA SKOJJA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0