Lär känna oss

Roligt med ny blogg...hela aledningen bakom detta presenterade ju Emma i föregående inlägg.

Men för att ni ska få lära känna oss på riktigt kör vi nu en lista med snabba frågor.

Vi börjar med mig Emilie.



Emilie Marie Cecilia Svedberg är mitt namn.
20 snart 21 år. (Fyller den 30 augusti och Emma den 29 augusti, lite kul att våra föräldrar var kompiar och fick barn med en dags mellanrum, planerat???)
Bor i Stockholm (snart..) och börjar jobba som säljare för Eniro i augusti. Så framför mig har jag en lång skön sommar med massa ledighet.
Intressen: träning, shoppa och festa skulle jag ärligt säga. Äta godmat kommer nog också med där.
Civilstatus: Måste nog erkänna att jag träffar en speciel och jätte fin kille. 

Du heter: Emilie

Smeknamn: Emi, emsve  

Låt som när du är ledsen sörjer till: Eminem…så satans dålig……….

Beroende av: narkotika

 Vad tror folk om dig? att jag har anorexia

 

 Stämmer det? mmmmmmmmmmmmmmmm syns inte det?



Vad får du oftast komplimanger för? svår fråga...mem komplimanger jag får ibland som jag älskar är: vad smal du blivit, vilka vältränade armar du fått, vilken mage...osv osv.



Hur imponerar man på dig?
Genom att ha ett jäkla självförtroende. Det tycker jag är sexigt. Både gällande tjejer och killar!



Brukar du skratta för dig själv? HELA dagarna på jobbet då jag läser ngt roligt sms eller mail.



Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "haha lämpliga mängder räcker"



Var bor du?
 Strand för tillfället, men om ca….4 dagar i stockholm (eller rättare sagt Solna)



Trivs du där?
Jag hoppas det för allt i världen!



Hur svarar du i mobilen?
EMILIE



Vem ringde du senast?
SAHLSTEN <3



Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "
Du får ringa imorgon, Carina är inte här idag. Är det något jag kan hjälpa dig med? var ringer du ifrån? jaså…enirokoncernen…nej du får återkomma"



Antal timmar sömn inatt: 6,45 h

Sov du ensam:
ja



Brukar du komma i tid:
ja, oftast.



Hur känner du dig nu:
 Otroligt trött, träningsvärk, och längtar tills jag slutar.


Vanligaste färg på dina kläder: 
Svart, marinblå, eller grå.


Vad tycker du om fötter:
Har fotfetish




Vad saknar du:
Johanna


Hade du en bra kväll igår:
 JÄTTE BRA! Pia kom och vi drack ett litet glas rödvin och planerade inför midsommar.



Favorit dryck på morgonen:
Mollbergsblandning med en skvätt mjölk


När brukar du oftast gå och lägga dig: 23:00



Är du blyg?
JA




Sysslar du med någon idrott:
Älskar träning, vilket ni läsare kommer märka på bloggen…garanterat .Är väldigt intresserad av träning och hälsa men lik intresserad av onyttig mat och vin.

 


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej det gör jag faktiskt inte.


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Runka


Är du nöjd med ditt liv:
VERKLIGEN


Är du bortskämd:
Nej, har jobbat väldigt hårt för ALLTING själv.

 

 

Vad gör du i morgon: Jobbar sista dagen som säljare på eniros företagstjänst proff.se.


Vad är det värsta du vet?
Rattfyllerister



Har du bra vänner och äkta vänskap?
JA.



Vad är det finaste du fått?
Min familj, mina vänner och av mig själv - min Frey Wille ring.





En speciell dag du minns: När jag förstorde tuttarna på Eva och Adam kliniken




Du samlar på:
Stämplar i mitt pass



Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Alltid Emma Sahlsten



När grät du senast: imorse då jag lyssnade på ett klipp med Veronica Maggio live.



Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet i Stockholm




Vill du gifta dig: Det vill jag med rätt kille.

 

Vill du ha barn: Ja. Ett, eller kanske två (har redan tänkt ut namn)



Är du musikalisk?
Inte ens lite


Vad dricker du helst när du är törstig:
Ett glas renat


Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja.


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja


Biter du på naglarna:
Nej och aldrig gjrot.

 


Kommentarer
Postat av: snygg_kille

du är för STOR för att ha anorexia och det där är INTE dina boooobiiis....

har sett dina o då var de mindre, men okej då.

sexigt

2011-06-22 @ 14:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0