PLL

Gooooodmorning looovers!!!
Fan att det ALLTID skall vara typ storm så fort det är klarblå himmel o sol. Va???
Fast för mig som verkar sova borta halva mina dagar spelar det ju inte såå stor roll.

Hur är vädret i Stockholm gumman?

Hursom, jag är en riktig serieslukerska (ordet??) och har tänkt komma upp med värsta listan på serier ni bara MÅSTE se. Den får ni senere, men så länge så ska ni få veta vilket serie jag typ har drunknat i just nu.

PRETTY LITTLE LIARS
Ahhhhhhhhhhhhhh så bra, Ida som tipsade mig o nu e jag fast!

Ni som också gillar att se serier vet PRECIS hur skön känsla det är att ha hittat någon man e fast i.

Pretty Little Liars skulle jag väl säga är en tjejserie MEN SE DEN!!!!!







/Emma i Ume


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0