Ryss träning









Hårt pass på Iksu spa.
brände lite kalorier åt dock upp dem på en gång.
Glass, nötter, chocklad, kakor mmmmmm.

Banta kan man göra en annan dag.

Hursom helst, nya träningsformen KETTELBELLS? as kul, faktiskt.


Ska ta med min Chang syster på ett pass någon dag.

Imorgon bitti går mitt flyg, tidigt. eller kl 10:15.
FÖrst ska jag till tandläkaren, första gången då man måste betala.
NERVÖS? JAAAAAAAA!!!!!!!

Har packat klart allting nu men TYVÄRR rymms inte datorn så kommer bara ta med mig ipaden. Så kommer bli lite halv trist bloggning från min sida. Men bara tills Onsdag för då kommer mammsen och Gustav på besök och tar med sig den.


NU ska jag sova, höres imorgon. ciaooo




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så stor och stark gumman

önskar jag såg ut som dig

2011-06-27 @ 16:09:40
Postat av: fia

Vilka benmuskler!!!!!!

2011-06-27 @ 16:10:07
Postat av: chang

sådär brukar jag också träna fast med ölflaskor istället för kettelbellsgrejerna...

2011-06-27 @ 16:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0