uppdate

TJA BLOGGEN!!

Bara en snabb uppdate här.
Är på jobbet, och vet ni...DET ÄR MIN SISTA FUCKING DAG PÅ DET HÄR JOBBET!

Och som jag längtat! Började här den 17 augusti 2009, den 18 augusti 2009 började jag längt tills den dag jag skulle sluta.

Och nu...nästan två år senare slutar jag.

Är otroligt stolt över mig själv, som lyckats härda ut här.
Och jag är väldigt glad över gjort det.

Har tjänat pengar, som jag kunnat shoppa, resa och göra massa annat för.
Sen har jag vunnit saker i tävlingar vi haft på jobbet.
Jobbade tom. så hårt förra året att jag fick stå med på listan i aftonbladet....hehe.


Nä, glad är jag att jag härdat ut så här i efterhand.

MEN DET HAR INTE VARIT LÄTT!



I helgen = Åka till Vindeln ikväll, imorgon - midsommar firande.
Lördag och söndag packa...

FÖR PÅ MÅNDAG - åker jag till min nya hemstad....Stockholm.




*lycklig*



Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

godmorgon ^^ haft en god-nattssömn nu här till torsdagen ? (: det är viktigt att folk har det bra nämnligen (a'

2011-06-23 @ 10:04:48
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket bra har vi sovit!!! inte du verkar det som

2011-06-23 @ 16:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0