En blogg vare ja

Alltid lika trevligt att läsa om stockholmslivet!
Varför det bara är Emilie som skriver som en riktig bloggare och berättar om sin dag?
Jo, för att det händer inte så värst mycket för min del. Det är mest jobb faktiskt.
Men idag har jag ändå gjort nååånting. Så kan väl lika gärna skriva det här!

Klev upp, hade sovmorgon imorse så sov så länge jag baaara kunde, gick ut med hunden, åt frukost, klädde på mig.
 Jobbade, åkte hem på lunch och jobbade sedan igen.
Sen for jag hem, drog en dusch, drog dammsugarn, gick ut med hunden, klädde på mig och torkade håret.


Cyklade till Malin, åt soppa och limpmackor och sedan kom Ida-Maria.
Vi åt dipp, grönsaker och läsk. Mumms.
Såg idol, bytte kanal vid paus och såg fotboll. Tråkig match.
 Cyklade hem, slog på tvn och ser att det står 0-5 till Sverige. Kul match.
 Synd att man missade målen. Nu? Sängen. Godnatt.




Har varit regn idag så bjuder på en härlig och solig bild på två strandade valar i Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0