Ikväll

Har sagt det förut och jag säger det igen, finns ingen av mina vänner som jag är så stolt över som chang!!!!
Känner ingen som är så driven! En egenskap jag själv önskar att jag hade mer utav.

Jaha, då har man jobbat klart för dagen och varit och handlat upp alla kuponger jag fått av soc på ica.
Hade råd med bröd denna gången, YES.

Och som svar på en fråga jag fick tidigare angående hundarna, JA, de är svinlika. Mio är mindre bara.
Jättegulligt när man är ute o går med dem, som värsta hunddagiset.

Sen undrar jag en grej till er tjejer som var med i lördags, VEM FAN SLOG MIG I ANSIKTET??
Är blå på kinden och det är ganska oskönt!!! Inte så snyggt heller för den delen.

Sen har frågan om jag var full kommit upp. Hahahaha nej??
Jag är alltid sådär sprallig o glad.


P.s God mat Emilie, kul att du bytt ut pestopastan till lite gokötte. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0