kvällen,...

jäkla piss alltså!!


Ser klart säsong 1 av varuhuset, JÄTTE spännande slut. SKa sätta in första cd på säsong 2. MEN DÅ har dom på butiken lagt in alla skivor med säsong 3 istället för 2 i fodralet.

Tror ni jag blev nå less eller?

Tog mina pantburkar och gick på affärn, köpte rostbiff, potatissallad, tomat, juice och chips.

Så har ätit en god middag för mig själv framför datorn och sen tryckt en påse chips. Gott men förjävla onyttigt. Vad gör man nu? har så ont i halsen....kanske sova? ska dra i mig halva burken cocilana så somnar jag nog gott.

dagens middag:



sen skickade Anna den här bilden till mig:



då blev jag glad samtidigt som jag längtar hem lite. MEn vi ses på fredag natt! kyss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0