Hello

Naglar hit o naglar dit. Jahapp, bäst o hoppa i duschen då så jag blir lika fräääsch som Emilie o Malin till i helgen.
Den kommer bli GRYM!

Idag har jag haft många intressanta samtal med min bloggsyster i stockholm.
Bland annat om våra mål här framöver.
Emilies - Bli rikast i Umeå (inte så svårt för henne att uppnå, hon har ju redan tagit Vännäs)
Mitt  - Skaffa en kille (GANSKA svårt iomed att jag luktar illa, har äckligt hemma och har ett barn)

Nåväl, vi har ju inte satt upp någon stoptid för dessa mål så det är väl bara att sätta igång.

Något annat jag ska sätta igång med är att städa. Har fullt upp kommande dagar o måste tvätta o packa också.
Jobbittttt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, du är satans rolig.



är värsta mensmonstret idag. I TNME KUL

2011-08-25 @ 08:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0