Just nu

Kanske är min tur nurå o skriva nå rader. Har som bekant semester och jag njuter till fullo!
Tomma vinflaskor, UNDRBARA tjejer som jag håller varmt om ♥, lite sol och min lilleman.

Idag har jag jobbat på mitt gamla jobb, som barista. Låter mer märkvärdig än det egentligen är.
Och som jag gillade det. Det var SÅ kul. Ibland saknar jag det faktiskt. Jobbade med en grymt trevlig tjej och dagen gick fort, drog hem, drog en dusch, drog o hämtade tjejerna sen väntade en middag med god mat och vin.

En del av sällskapet for ut, en annan stannade kvar hos mig. Struntprat och vin på balkonen, kan det bli mer mys?
Och kallt....Brrrrrr vad hösten är på g.




Jag räknar ner dagarna tills det är dags att åka ner till stockholm och min älskade Emilie.
Ingen förutom hon vet hur mýcket jag saknar henne.

Ikväll har de sprungit midnattsloppet och är förmodligen ute på en välförtjänt barrunda!
Själv ska jag ta ännu ett glas vin innan sängen.






Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0