NÄ NU JÄVLAR

Nä nu jävlar är jag FÖRBANNAD!!!

PÅ EMMA!! jag har bett henne skicka en bild på min gudson ungefär...10 ggr sen i natt klockan två (då jag och Jonte förövrigt hittade en stooor satans spindel på väggen och inte kunde sova)'HURSOM HELST, har jag fått någon bild? nej...senast pratade jag med kvinnan klockan nio och då sa hon precis som alla gånger tidigare "jag skickar nu på en gång, vi höööörs, heeeej"

ditt as, har inte fått någon bild ännu och snart slår klockan 23...


Fick helt enkelt ta saken i egna händer och ringa min kompis paparazzi fotografen som ordnade lite bilder på min gudson...så fin han är....


'

enzo enzo enzo..


jaha. uppdatering från helgen då.

Fredag: Åkte till Jonathan, lagade mat (som ni vet har jag ju inget riktigt kök i min stockholmsbostad...) fläskfille, potatis, morötter i ugnen, bea, sallad och vitlöks bröd. gött som fan. Såg film, somnade efter 20 minuter.

Lördag: Riktigt regn och ruskväder. Tog bilen och körde runt lite här i Stockholm, for på gymmet, sen MIDDAG :D (ville verkligen utnyttja det här med att kunna laga mat) åt tacos, gott som sjutton. SEn massa gotta, godis, chips, nötter och kakor. Såg film coh somnade efter 10 minuter den här gången....

Söndag: Ville utnyttja möjligheten till att laga riktigt mat så åt bacon och ägg till frukost! sen får vi till Kista Galleria och shoppade massa fina kläder till Jonathan. (inget till mig faktiskt...)
Sen lagade vi mat igen, den här gången blev det tunnpannkakor. Gott gott..

nu är jag hemma, ska sova precis nu. Ska ju upp tidigt imorgon.


förlåt för dålig uppdatering. kommer mer imorgon... kyss


ps. chang gumman har haft en riktigt trevlig helg. ser gärna att du uppdaterar och visar lite bilder...

gärna på hästen du red i går---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0