Lördag

Nu börjas det igen, med GLAMMMMMlivet i stockholm för gumman.
 Middagar, fina fester, shopping på NK....

Jaja, här är iaf allt som vanligt. FÖRUTOM att jag har SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eller ja, lämnar igen jobbtelen imorn så det kommer kännas på riktigt på måndag.
På måndag åker jag också till BARCELONA.
Sol, bad, kultur, god mat, vin, fest.
Kan inte bli en sådan mycket bättre start på semestern.



Sen har ju bloggsyster bokat en flygbiljett till mig ner till stockholm. WIHOOOO!
Som hon nämnde nedan, en hårt arbetande småbarnsmamma som jag behööver komma bort ibland.
Kommer bli en fantastisk födelsedagshelg för mig o Emi!


Idag då? Lördag och första dagen på semestern.
Ska iväg o växla pengar, köpa sololja och se syster spela fotboll. Ikväll då? Ingen aning.

SÅ. JÄVLA. SKÖNT.




Försökte få Enzo att visa upp sin nya frilla men han ville inte riktigt.....


// CHANG


Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja nästan grina då jag ser dig o gudsonen. Så fina. Saknar er

2011-07-30 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0