Muuuu

Många som undrat varför vi inte skrivit på länge osv men som Emilie skrev i inlägget nedan, sen förra helgen
har vi alla varit dyngsjuka. Typ hela sällskapet som var i stockholm.
Har alla var sitt virus eller beror det på att alla hånglade med alla?? Hmm...

Hur som, trevlig med lite sommaråterblickar från bloggsysters sommar.
Kul att man inte var med på EN ENDA BILD. wtf.

Har legat o sett idol i sängen tills nu, missade på tv iomed att jag jobbat ikväll.
Wie wie, jag gillar idol.
Har sökt lite på google, det gillar jag också. Söker på mig själv ibland, o nyss gjorde jag det.
Söker man på mitt namn kommer denna bild på Emilies ass upp.

VARFÖR FAN DET???





Okej om den hade varit snygg liksom....

Kommentarer
Postat av: lina

HAHAHAHA ni är så satans roliga



ni står för dagens andra spott&frustskratt. den första attacken kom imorse när jag läste en annan blogg. jag är inte förberedd, slöläser bara. sen dyker denna bild med så satans rolig bildtext och jag börjar tvärskratta så det flyger saliv på dataskärmen. mina kollegor tror inte att jag är frisk.....

2011-09-05 @ 14:55:59
URL: http://akrostikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0