tjoooo

Läget läsare?

Med mig började de faktiskt bli bättre.

Dagen börjar med att jag vaknar, tar en dusch, åker till jobbet. I bilen på väg till jobbet lyssnar på jag på Queen. Då börjar jag tänka på Chang gumman...visar därför en bild på henne nu:


från födelsedag helgen på cafét !
KUL!

Fortsätter jobba, tar lunch. Äter jätte god spaghetti och köttfärssås på ett ställe här i Solna, efterrätt - kladdkaka (när man är sjuk får man äta vad man vill) DOCK börjar jag vara förbannat less på att va sjuk, vill träna.

Har fått lite önskemål om att lägga upp en bild på min nya väska! Så här kommer det,


lite kass bild, tagen med iphonen men visst är den fin ?

NU ska jag se ett (måste tvinga mig själv att bara se ett) avsnitt av Varuhuset. SEn ska jag klä mig ordentligen och gå till affären (tar jag bilen blir jag av med parkeringsplatsen för natten) och willys ligger ungefär 200 meter bort.

SKa köpa ngt gott till middag, åt just upp ltie chips smulor och 3 troblerone bitar. Kan kalla de förrätt...

jaja, nu väntar varuhuset. CIAOO

Kommentarer
Postat av: Pia

Jätte snygg väska!!!!!!!!!!!!!!!

Och du är inte ensam om att vara förskyld med feber!

2011-09-07 @ 20:39:48
Postat av: Pia

Jätte snygg väska!!!!!!!!!!!!!!!

Och du är inte ensam om att vara förskyld med feber!

2011-09-07 @ 20:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0