YO

Är lat i dagarna men efter en hård helg samt lite sömn så får man väl va det då.
Jobbar kväll ikväll också igår kom tillskottet, MIO!
En till liten pudel som springer runt här hemma, dock en toy och mycket gammal så han tar ner Enzo på jorden lite, vilket behövs.


Bokade just flyg till stockholm, RIHANNA is it!!!!!
Kommer boka ett till flyg innan dess också, för att hälsa på mammuten där nere.
Men den 1a november flyger jag o syster ner för att se the big staaaar.

Nu ska jag ta ut min lillkillle på en långprommis sen jobb. Pratade med bloggsyster på hennes lunch tidigare, hon åt en av våra favoriträtter. Mmmmm, kul också att hon åt en matlåda för första gången på hur länge som helst.
Bra där! Men nu blir jag hungrig som VANLIGT när jag pratar om, tänker på eller ser mat. Äta nått kanske? Åt en smoothie till frukost, eller ja två men det är hur som alldeles för nyttigt för mig. Behöver....mer!!

 

Kommentarer
Postat av: emi

oj va lika dom var???



men du



Kommer boka ett till flyg innan dess också, för att hälsa på mammuten där nere.



GILLA tummar upp

2011-09-27 @ 14:00:51
URL: http://umesthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0