Måndag

Vill börja med att gratulera bloggsyster till resultatet i midnattsloppet, you go girl!!
Tänk att de springer en mil och dessutom på under en timme....
För en själv tar det typ TVÅ timmar att bara ta sig upp ur sängen.

Har varit två sega dagar nu, blivit dyngförkyld o hängig, men försöker intala mig själv att jag INTE är sjuk och jag måste ta vara på min sista semestervecka. Igår låg jag i princip hela dagen, åt godis, såg film och rörde inte en fena. Idag däremot, tvingade jag mig upp och åkte ut till mina föräldrar.
Det är faktiskt liiite som att man åker ut till "stugan", när man flyttat till stan och man har familjen ute på landet.
Hursom, har ägnat dagen åt att plocka in vinbär och tvättat. Man måste ju passa på liksom.
Så imorn ska jag koka saft, sylt och baka.
Okej, vänta.... Vars är sahlsten och vad har du gjort med henne??? BAKA?? JAG?

Mmmmmja, det blir nog så. Ska försöka iaf. Försöka.

Är ganska skönt att åka ut hit o va ensam. Enzo är såklart med och han älskar att vara här ute.
Springa fritt och leka och busa o ba va. Jag har TUSEN tankar som irrar runt i skallen på mig och jag vet varken in eller ut upp eller ner. Länge sedan jag var såhär förvirrad. Inga stora grejer men nivet, ba va ska jag göra, vad vill jag osvosv.

Nåväl, tillbaka till bärplockandet. Smart av mig att ta vitt linne. Ser ut som att jag jobbar på ett slakteri.


So long suckers..............





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jijijojjojojojojojojojoo fin bild!!!

2011-08-16 @ 07:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0