Pusher

Aaaaah nu är bloggsyster arg på mig alltså.... förlåt men ingen av er VET HUR BAKIS JAG HAR VARIT I HELGEN.
Inte hur full jag var heller för den delen.

Inte så konstigt att man e singel när man ramlar o spyr va? Nä tänkte väl det.

Skickade iaf en bild på Enzo till Emilie, dock var den några veckor gammal men säg inget till henne om det.

Helgen då? Jo, haft världens bästa helg. Ja, det jag minns utav den.
I fredags åkte jag med mina fina fastrar samt en av deras respektive till Åsjön, typ världens finaste och lugnaste ställe. Vi fiskade, drack vin, RED, aah var fyra år sen sist. Hur kul var inte det liksom? God mat o bästa sällskapet, bilder kommer!

Sen hade vi årets typ roligare förfest hos mig, dans, sång o gamla godingar, som he ska va.
Sen där är väl typ mina minnen från helgen slut.
Finns typ inte en enda som var på tc som jag inte drog ett pinsamt snack med.
Som om det var min första fylla typ. Tur jag har VÄRLDENS bästa runtommig.
Dock fattas en av de största o bästa. Men i helgen, DÅ ÅKER JAG TILL STOCKHOLM TILL GUMMSANPLUMSAN!!!

O även fast hon e arg, så älskar hon mig. Och hur vet jag det?
JO FÖR HON HAR KÖPT EN KARTNG MED CHANG. MUMMA!!!


Ni får se en bild från i lördags, efter detta är det i princip svart...
Hon i gult är min faster Linn, och trollet på golvet är..ja jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0