everyday i´m shufflin

efter heldag på gröna lund så mådde jag så jävla illa...därför det inte blev ngn bloggning igår kväll.

kändes som hela världen snurrade då jag la mig ner.
Trodde att jag skulle spy, men det gjorde jag inte *glad*



trotsade ju allt igår och åkte nästan alla karuseller (INTE insane de blir senare i sommar)




Fitt fall tilt.
100 m upp i luften sen tiltar den ut och rakt ner far man.








på bilden ovan kör vi radiobilar.

Sen var det någon IDIOT JÄVEL som körde in bakom mig i full jävla fart.
Fick wiplaz skador i nacken så har nackkrage nu mer, bild på det kommer senare.


Kommer hem till Umeå den 11:e då ska jag köpa med en ny tandborste till Emma. MED EN SÅN DÄR KAN MAN VÄL FÖR FAN INTE BORTSA TÄNDERNA MED???


Dina tandläkar kostnader kommer stiga i höjden, fast du kanske har frikort där med ? eller... ?





Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAAHAHAH jag har köpt tandborstarna på rusta..... kanske är därför de inte e så bra.

åååh stackars nacken, jag ska ge massage när du kommer hit!! i utbyte mot en ny tandborste såklart

2011-07-01 @ 11:00:26
Postat av: Anonym

Fitt fall ?????



Fitta som faller

2011-07-01 @ 12:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0