Hmmm

Har varit lite arg på bloggsyster Emilie senaste dagarna, hon svarar inte när jag ringer, hon ringer aldrig upp osv.
Så idag har hon nog haft lite dåligt samvete över att stockholmslivet suger upp all hennes tid och lämnar inget kvar till hennes bästa vän här uppe i norrland.

MEN, fick en trevlig överraskning ikväll när jag hämtade posten, ja jag har inte kollat den på flera dar, för där låg ett vykort!!! Jag gillar vykort och detta var från... .ITALIEN. Så nu är jag inte lika arg längre.
Fast ändå lite, eftersom hon valde det äckligaste vykortet i världen.

Ni får bara en cambild men jag ska förklara för er vad det är ni ser.




Det är alltså något typ av djur, typ en hund eller panter skulle jag gissa.
Som ser ut att ha sprängdfyllda tissar också sitter det två BARN under och suger/äter på tissarna på detta djur.

Inte nog med att hon valde ett fult och äckligt kort, hon skrev FEL adress dessutom.
PLUS att hon avslutade med att skriva "Fint kort va? Är Enzo på framsidan!"

Min fråga till er är - är hon en lämplig gudmor till min lilla bebis?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0