jaooo

Fan också, det känns lite för bra för att vara hemma????
Sov som en gud i natt , vaknade kl tio av att pappa klippte gräset utanför mitt öppna fönster (kanske inte jätte kul)
Tog en morgonpromenad runt strand. Åt risifrutti till frukost la mig ute i solstolen och läste.
Har ätit två mackor nu och ska fara och träna på mitt älskade Iksu spa.
fick en jätte fin present av mamma och pappa nu!!!
Dom har ju varit i Danmark.
TADAAAAAAA favoritvinet i miniflaskor och två nötburkar. Jätte glad !!!
Nu ska jag fara och träna, surväder är det också? eller det är ju varmt och skönt men ingen sol?

mmm, vad gör lill chefen idag då???

hejdå från lilla mig...


leker rymdskepp i min nya bikini (kanske inte gör så så fin på bilden men den är fin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0