Emmas onsdag

Det är dagar som denna man får bita i det sura för att man tagit på sig att vikarera för chefen x antal veckor
och önskar att man, som så många andra, får semester typ... NU!!!!!

Men, jag lever o mår ändå lix.
Idag då? Jobbat en stund, gjort massa tråkiga ärenden, gjort massa roliga ärenden och köpt både födelsedagspresenter och lite nya grejer till lilleman.
Nytt koppel o halsband samt massa ben.
Det är tydligen det som gäller nu för honom, ben o bitgrejer av olika slag.
Bara att inhandla!

Nu ska jag ta tag i min lägenhet som behöver sig någon typ av dusch och sedan ska jag ta tag i mig själv.
Middag har jag iaf gjort, första gången på några dar. Kanske huvudvärken beror på att man levt på gröt de senaste dagarna? Mja, får väl fråga PT:n...





Åt ute idag, kändes preciiiiis som thai... eller grekland...eller vietnam...
you name it!






Kommentarer
Postat av: Anonym

men de där såg inte dåligt ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



skål på dig, själv har jag främmen i lägenheten...kolla hur det ser ut så fattar du..



kansek blir ett inlägg om man tlagning i mini läggan sen

2011-06-29 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0