bilder på enzoooo



Förvandlad till en gammal gubb hund...

Lite roligt....Synkroniserade min jobb tele i fredags för att få en låne telefon. TOg in alla bilder på datorn och var roligt? hahah mest bara bilder på enzo i olika FRISYRER. ROLIGT ROLIGT, saknar min lilla bebis gudson..




Här är han söt och tjock. som sin mamma när hon ätit för mkt marshansås





Nyklippt och undernärd, när mamma inte har råd att köpa hundmat i slutet av månaden...



Här ligger jag i de gröna gräset och njuter...hej hej



Jobbar extra som jakthund, här bär jag en stor jävla pinne


ibland är jag söt och fin, hej hej, har en ny halsduk

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHhahahahahaha

DU ÄR SÅ JÄVLA ROLIG

HEJHEJ här ligger jag

hahahaha ååh enzo saknar dig.

han behöver sin gudmor!!!

2011-10-24 @ 19:21:26
Postat av: lina

hahaha!!!

2011-10-24 @ 21:27:21
URL: http://akrostikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0