detta är en blogg

detta är en blogg.

vet ni det?

denna blogg skapades för att jag och Emma (och alla UNDERBARA läsare) skall se vad vi hittar på om dagarna.

SÅ därför tänkte jag berätta om min väldigt spännande tisdag.

Idag är jag 21 år och 1 dag gammal.
En vecka sedan jag fyllde år!

Morgonen börjar
med att jag vaknar brevid fina Jonathan men trots de mår jag som själva satan, har jätte ont i halsen och känner mig jätte hängig. Har legat vaken hela natten och hostat, men trots det kämpar jag mig upp och tar en dusch, blåser håret, sminkar mig, plattar håret och sen äter gröt till frukost med J.

Tar bilen till jobbet strax innan åtta.

Idag är en liten speciell dag på jobbet då vi har en säljtävling, så vårt team klär oss i fotbollströjor. SE BILD NEDAN.



börjar jobba på, åker på kundmöte i Hammarby sjöstad. Åker in till stan för att snabbträffa J på lunchen, äter thaimat i solen, fortsätter jobba får lov att jobba över. kom just hem.

Har ju som jag tidigare nämde börjat se VARUHUSET under min sjukdomsperiod.
KÖRDE FÖRBI HUSET där de spelas in idag också, tyckte de var as coolt.



så de var väl min dag, ikväll ska jag äta chips och dipp samt....SE varuhuset!!!!!!!!!!!!!!!!!!

allt för mig, vad gör du ikväll Emma ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

21 år och en dag eller 21 år och en vecka?

2011-09-06 @ 19:53:19
Postat av: Anonym

hahahahha 21 år och en dag???

2011-09-06 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0