Dyngkåt och hur helig som helst

Dagens plats: Soffan och toastolen
Dagens kläder: Vit fleece (stavning??) och tjocksockor. Alltså, bara
Dagens lycka: LEDIG (hehe ja både från jobbet och som civilstatus)
Dagens köp: Inget än så länge men lär väl bli en påse råpotatis (mitt beroende)
Dagens humör: Glad och tillfredsställd typ, inte alltför ofta nuförtiden
Dagens saknad: EMILIE. Känns som evigheter tills jag åker ner till Stockholm igen

Jaha, där var en liten lista. Inte mycket som händer idag, är ledig, regnet öser ner och ja, det var väl i princip allt. Har nyss kollat på Mia Skäringers show. Kan inte bli så mycket roligare, hon är en kvinna jag beundrar. På riktigt alltså.

SE SHOWEN HÄR MINA VÄNNER!!

 http://svtplay.se/v/2529324/dyngkat_och_hur_helig_som_helst/se_mia_skaringers_succeshow





Och här är lilla jag. Som vanligt. På bild. Från camen. Putandes, OCH PÅ DENNA BILD (som är från i...tisdags), har Sahlsten gjort det igen!!!! Ingen kommer förstå det där förutom bloggsyster men det är ju till henne jag skriver mest, så det är väl det som är meningen i guess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0