Hej hopp gummisnopp

Jaha, där fick man så man teg minsann!
Jag var tydligen visst med på en bild, men tycker ni att det var en värd bild??
Nja, inte direkt. Jag vill ju synas, inte se ut som ett suddugt spöke.
Är alldeles för snygg för att hamna i skuggan av mormors bil liksom.
Nåväl, hoppas bloggsyster lärt sig en läxa. Ska inte vara alltför hård mot henne då hon är jättesjuk och går på lite morfin.

Nu till något helt annat! Vi har fått in massvis med frågor, utan att ens ha haft en frågestund.
Jag tänkte svara på några här, och eftersom jag känner Emilie bättre än mig själv så svarar jag på frågor ställda till henne också!
Då kör vi.

Har ni några piercingar? I så fall vars?
Det har vi båda två. Jag (Emma) har i näsan och Emilie har både i naveln och i bröstvårtan.

Hur bor ni?? Bor ni i samma stad eller?
Trodde det var ganska klart vid det här laget men du som ställt frågan är tydlígen trög. Emilie har i somras flyttat till stockholm, där hon bor i en bunker i en förort och jag har en tvåa på teg här i Umeå!

Har ni husdjur? Har ni pojkvänner? Vad jobbar ni med? Bra blogg förresten kram
Emilie har pojkvän o jag har hund. Men som vanligt vill man alltid ha det man inte har, så Emilie vill självklart ha en hund och jag en man.
Jag jobbar på lager på Rusta och Emilie kvällsunderhåller på en klubb i stockholm. Namnet på klubben får vi inte skriva ut här om någon polis skulle läsa.

Hejhej, rolig blogg! Jag har en fråga, vad tjänar ni på bloggen? Om man får fråga det hehe
Frågan är fri här på vår blogg! Tyvärr får vi inte skriva ut vad vi tjänar här på bloggen, det står på vårt kontrakt. Men vi mår gott och kan görai princip vad vi vill. Förutom köpa bil, resa, köpa kläder, handla mat och tvål.


Är det sant att ni jobbat som modeller åt en stor klädkedja????
JA, det är sant! Dock blev båda alldeles för feta för att ens vistas ute så ni kan ju gissa vad som hände med de modellkontrakten...


Ja, det var allt för den här gången. Fler frågor finns men de återkommer vi med senare. 

HEJSVEJS O TUNGKYSS FRÅN MIG OCH ENZO








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0