veckan så länge...

god morgon vänner,

 

Emilie här.

 

Tänkte berätta lite kort om min vecka,

 

MÅNDAG: Åker flyget 07:00 från Umeå, landar i sthlm kl 8:00. Har bilen på långtidsparkering så åker direkt mot jobbet,sitter i bilkö ca 30 min.

Jobbar hela dagen, på kvällen träffar jag fina Jonathan och äter middag.

 

TISDAG: Jobbar hela dagen, har lite möten på eftermiddagen inne i stan.

Stöter på Alex Schulman och hans dotter på Karlaplan = KÄNDISSPOTTING…haha….

Tar en promenad, hämtar ut min nya träningskläder jag beställt från sportamore.com… se bild nedan…

Tränar.

 

 

ONSDAG: har en sköndag på jobbet, åker och tränar. Gör jätte god mat, tonfisk biffar med matvete. SJUKT GOTT, billigt och nyttigt. rekomenderas..

 

TORSDAG: Jobbar, kundmöte inne i stan vid lunch. Ska iväg och träna och sen åka med Ellen och hämta hennes strippstång, kallar det stripstång men en stång för pole dancing ni vet.

Sen blir de hem och slappa, är sjuktr trött idag…tror kanske de är en släng migrän på gång…

 

 

 


Kommentarer
Postat av: emma

så himla bra bild på nya kläderna gumman!!

FINA:D

2011-09-29 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0