SVAR PÅ ERA KOMMENTARER

ja nu kör vi, jag svara på era kommentarer. 

pia om Tre arbetsdagar gjorda...mmmm. Eller har u...:

VÄLDIGT TRÅKIG BIL!!! hoppas du är avundsjuk emma för gissa vem som kommer att få åka den i helgen.......!!!


- ja du Emma gumman, du har semester men endå kommer du inte hit. HAde du gjort det hade du fått åka fin biln. Jaja om 3 veckor så. 

stina;) om I´M BACK:

nice blogg ni har!!!;]<3


-  tack Stina! Varför har inte du någon blogg?? 

chang om Tre arbetsdagar gjorda...mmmm. Eller har u...:

MEN TRÅKIG BIL????
hoppas du hämtar mig på flyget i den där.........
så man får leva lite stockholmsliiiiife.

- ja gumman det ska du få. Stockholmslivet som egentligen betyder, åka tunnelbana, bo på 20 kvm utan kök, dricka billig starköl och sitta i bilkö 4 h om dagen-.....

Lina om ATTENTION PIA OCH FANNY!!!! en vecka kvar ...:

du ser taggad ut emzibump :DD

åhåhh. Linibump! SAKNAR DIG. Kom och hälsa på så kan vi bumpa ihop! 

Anonym om ATTENTION PIA OCH FANNY!!!! en vecka kvar ...:

har du nya skor?? IGEN?

- din fega anonyma jävel. Jo faktiskt...men köpte det där på rea i söndags. Snygga men inte så bra.
p.s det var i för stor storlek. intresserad av att köpa dem? 

Fanny om ATTENTION PIA OCH FANNY!!!!! en vecka kvar....
gillar dina skor! jag taggar!! :)

- tack gumman!  Vad har du förstorlek?




kram från lilla mig !


Kommentarer
Postat av: emma

du är som en riktig bloggerska du gumman som svarar på kommentarer o allt!!!!

jag hade mer än gärna spenderat hela min semester nere hos dig i stockholm men jag tror du har glömt en VÄLDIGT viktig detalj...JAG HAR EN SON och vad jag har förstått så är han inte välkommen i din lägga....PUSS SPRING FÖRSIKTIGT IMORN

2011-08-12 @ 23:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0